onsdag den 28. september 2011

Tekstilskolen...

...er et initiativ som 3 damer har lagt op til hos Modestoffer i Vejen. Efter sigende, var Dorthe (Fru Modestoffer) straks med på planen, så derfor møder 13 friske piger op i morgen i de hyggelige lokaler, min datter er én af dem.

Det fryder mig at se hende have travlt i dag, med at finde den helt rigtige projekttaske til sit garn og rundpind frem.

Og så glæder jeg mig vildt til at se, hvad disse "lektioner" bringer, for damerne er fulde af planer, pigerne virkede også meget begejstrede for alle de ting de gerne vil prøve, så jeg tror der er grobund for mange hyggelige timer.

3 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Det må også være helt fantastisk at se sin datter med garn og pinde. Selv har jeg kun sønner og de er ikke interesseret i den slags.

Helle : sagde ...

Det lyder bare så supert !

Lin sagde ...

Lyder godt. Du holder os underrettet ikk???