fredag den 7. oktober 2011

Blog af færdig strik...

... har været noget så ynkeligt her hos mig i 2011. Det lykkedes mig at få blogget Rock Island sjalet, men så har det ellers var noget tavs i strikke etheren, her på kanalen.

Jeg vil prøve at råde lidt bod på det, da jeg heldigvis har holdt min Ravelry opdateret, og godt for det.

I Januar blev jeg (efter 379 dage præcis :)) færdig med min Cumulus, og den blev meget brugt i den kolde vinter vi havde i starten af året.


Strikket på pind 7,0 mm i Navio Trio, Supersoft fra Marianne Svit og Rowanspun 4ply i skøn forening blev til 668 gram lækker vams.

Så lige i går, at efter en pæn sensommer, kan det godt blive en koldt isvinter, så jeg er klar!

6 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Ja, du er savnet ;))
Den ser super lækker ud din trøje.

Vi ses vel snart ;)

Yt

Karina sagde ...

Rigtig lækker "vams" til kommende sæson :-) Flot er den i hvert fald.

Tineke sagde ...

Tak Yt, og ja da, det gør vi i hvert fald, sådan omtrent sidste weekend i måneden her :)

Den er bare så vamset, Karina, så ingen fare for forfrysninger her.

Uldbegavet sagde ...

Åh den er lækker, bare superflot, nu får jeg kriblen i fingrene.

Tineke sagde ...

Tak, Uldbegavede :), og den var endda sjov at strikke

GrenDesign sagde ...

Skøn vams - jeg er også rigtigt glad for min.
Men isvinter - det må det altså godt vente lid med......;-)))