søndag den 2. oktober 2011

Fanø - DuoDu udstilling

Lørdag bød efter workshop hos Bente, på en tur til DuoDu's udstilling, bare så flotte ting.

Min absolutte favorit er denne her kjole, den må jeg da "lige" kunne strikke op selv også, i hånden....på pind, hvad skal vi sige 1,5 mm? Suk, men nå, flot var den.


Og så jakken her, sikke et snit, bare lige mig! Prisen taler vi så ikke om.

Og så denne her fine bænk, som ståede i et hjørne af lokalet, jeg ved ikke lige hvor komfortabel den er, men sjov er den da.

3 kommentarer:

Anne sagde ...

De laver så superflotte ting de to kvinder....jeg er helt vild med en kort sort jakke med en sorthvid plisse kant..der spares sammen !!

Tine sagde ...

Hvor er det dog nogle smukke ting de laver!
Jeg gik glip af både foredraget og udstillingen ØV.
Håber jeg får muligheden en anden gang!

Lin sagde ...

Ja den foerste kjole: savle savle.