lørdag den 1. oktober 2011

Fanø - lidt billedespam

Lige før middag var vi allerede samlet ved Fanø færgen
På færgen mødte vi allerede de første glade strikkere :), hyggeligt at hilse på jer!
Hurtig derefter var vi ved sommerhuset (så luk mig iiiiind)
Fest skal der være, ik' Ida?Bageren i Nordby var bare klar :)
Glade strikkere :)
Og så mødte vi Anne, Marianne og deres rejsefæller lige foran Christel's butik, endnu flere glade glade strikkere, herligt
I Christel's butik var der proppet
Udsigten fra vores strikkelounge (læs: sommerhuset)
Udsigten fra terrassen lørdag morgen, så smukt
Jeg har nogle flere billeder, men nu skal jeg til at gøre klar, for tja, fruen her skal til Fanø igen i dag, der her jeg (også) familie. Og vejret indbyder lige til lækkert mad på en terrasse, plask i vandkanten med ungerne og dermed en skøn dag. Må din blive ligeså skøn.

7 kommentarer:

Ellen sagde ...

God tur tilbage. Der er nok knap så livligt i denne weekend.

Anne sagde ...

Siger som Ellen...god tur tilbage :)Hyggeligt at træffe dig og dine strikkekompagnoner igen :)

Tine sagde ...

Sikke da et dejligt sted i boede!
Og tak for endnu flere stemningsbilleder fra Fanø!
Dem kan man da ikke få nok af :-)
Heldige asen der skal afsted igen!

Lin sagde ...

Hvor virker det indbydende. Må afsted en dag.
God weekend og rigtig god tur.

Helle : sagde ...

Der ser bare så hyggeligt ud der hvor I har boet. Tak for nogle fine billeder, det er snart som om jeg selv har været der med alle de skønne billeder man ser rundt omkring.

God weekend til dig og dine !

hanne sagde ...

det var også rigtig hyggeligt at hilse på dig :) God tur til et mere roligt fanø...

Sylvia sagde ...

Hei Tineke
Jeg var en av dem som var i følge med Anne og Marianne, på Fanø. Men jeg holdt meg litt i bakgrunnen, siden jeg ikke "kjente" dere fra før......
Det var en riktig hyggelig tur, og det var også hyggelig å møte dere.
Hilsen Sylvia fra Norge