torsdag den 29. december 2011

Fiona's Frakke...

...glædede jeg mig sådan til at eje, har også strikket den, pligtmæssig brugt den, men superglad for den, nej, der må jeg ærlig sige, jeg er lidt skuffet. Modellen er lidt mutteragtigt, og så kom jeg også til at fortsætte med patentmasken hele vejen op (egen skyld så måske), og den fald som den har på billedet har min ikke. Måske er garnet fór supersoft, det kan dog være. Jeg kunne godt tænke mig at se en model i originalgarnet irl engang.



Pind 6 og 2 tråde Supersoft og tja, lunken resultat. Men hvad, ikke alt kan være hits.

7 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Den ser ellers god ud ;)
Men sådan går den nogen gang ;(
Så er det man kan savne at prøve inden man går igang.

Yt

Trillemor sagde ...

Jeg kender ikke modellen, men synes da din ser helt pæn ud. Farven er jeg vild med:-) Godt nytår.

Kirsten Amstrup sagde ...

Den er ikke "mutter-agtig" i mine øjne. Den er pæn, og jeg synes den klæder dig smaddergodt. Måske skal der noget mørkt, ensfarvet tøj inden under, for at du bliver rigtig glad? Det ville være min løsning, og den kan naturligvis ikke lige overføres til andre.

Jette sagde ...

Min første tanke da jeg så billedet var WAUW hvor er den flot, og blev lidt sådan ? da jeg læste hvad du synes om den, for synes bestemt ikke den er mutteragtig, den er bare flot til dig.
Men selvfølgelig, man kan hurtigt mærke når man har det på om det er et hit. Farven er også lækker.

Lea sagde ...

Jeg synes den er superflot og ikke spor mutteragtig!!!!

Kunne godt selv finde på at strikke den en dag - især nu hvor jeg har set din fine udgave!

Tanterne sagde ...

Det er rigtigt ærgeligt at du ikke holder af din nye frakke.

Men jeg må bare sige, at du er på vej til at blive rigtig flot hvidhåret.

GrenDesign sagde ...

Den ser flot ud, men jeg kan gidt følge dig i at dobbelt supersoft nok er lidt bastant i det. Vældigt godt hold, men ikke så meget drape....
Jeg har set og mærket originalen - den er feeeeed. Den tynde mohairtråd gør mirakler for modellen.