fredag den 2. december 2011

Opdatering, eller noget...

... nu var jeg tidligere begyndt på at vise nogle af årets strikke bestræbelser, nu har jeg trukket det vist tilpas længe at jeg uden omsvøb kan kalde det en årskavalkade. Og se om jeg ikke kan få vist noget pral af de ting jeg, trods alt, har fået af pindene.

Næste projekt, som jeg fik færdig i maj måned, Overtræk af Bente Geil. Strikket i Geilsk tweed, som er et lækkert garn at strikke i, og ovenikøbet bliver endnu mere lækker lækker, når det færdige projekt er blevet vasket. Her lidt billed-spam:





det er svært ikke at vise billeder af mønsteret i close-up, for selve mønstret er bare smukt.

Hvis du mangler et projekt til juleferien, og det gerne må være et større et, kan jeg varmt anbefale denne her, den tager bare noget tid at strikke, men den er det værd.

Faktaboks:
Mønster: Overtræk
Pind: 3,5 mm
Garn: Geilsk tweed
Hot/not: den er varm og superhyggelig







6 kommentarer:

Helle : sagde ...

Wov sikke dog en skøn trøje, jeg stod lige og så på garnet i dag hos Strikkekunsten i Horsens.

Uldbegavet sagde ...

Den er virkelig blevet smuk, det ser skønt ud det garn.

Henriette sagde ...

Årrhhh hvor er den fantastisk :-) Mon jeg kan hitte ud af den??? Jeg tror jeg må give den en chance, og garnet har jeg allerede hihi.

Rigtig god weekend Tineke
kh Henriette :-))

Ulla Røjkjær sagde ...

Utrolig lækker cardigan... og sikke en farve... den klæder dig umanerligt godt.

Irene sagde ...

Den er fantastisk flot Tine og klæ´r dig rigtig godt! Den ku`godt være et juleprojekt for mig, hvis ikke det var fordi jeg har lidt meget andet:-)

GrenDesign sagde ...

Hvor er den fin! Og den sidder rigtigt godt på dig!
Jeg er helt enig i at garnet er skønt, især efter vask.