tirsdag den 27. marts 2012

Nå ja...

... og så gik den tid jo godt :)

Var på messen forrige weekend, der var også én som nævnte noget om verdens kedeligste blog, eller noget i den dur. Jeps, det er her! Men der leves, til gengæld, og strikkes tillige med.

Jeg startede året med noget af et større projekt, men var det hele værd.




En lækker kjole, som jeg allerede har brugt rigtig meget, og er superglad for. Og hermed iles der straks videre til en faktaboks:

Mønster: Miss Beezy (Geilsk)
Pind: 3.0 mm
Garn: Geilsk' bomuld og uld

Så, Susanne, så fik jeg blogget.....og hva' så :)

6 kommentarer:

Kirsten Amstrup sagde ...

Det var altså dejligt, at du fik din Miss Beezy vist frem. Den er nemlig så flot, så flot og det klæder dig rigtig fornemt.
Kan godt forstå du er glad for den, og vil meget gerne se mere fra dine strikkepinde.

Erna sagde ...

Den klær dig godt, jeg har den selv liggende som ønske... når engang jeg får tid for alt det andet som presser på.

Ulla Røjkjær sagde ...

Ja man kan jo ikke ligefrem sige at vi bliver overhældt med blogindlæg fra dig..
Skit pyt, bare vi ved der er "liv" i den anden ende;)) og du er jo sød til at kommentere, så jeg ved du er der...
Din kjole er blevet aldeles vidunderlig og fantastisk klædelig.
Jeg kan godt forstå du bruger den meget...

Susanne sagde ...

TAK - så vil jeg prøve om jeg kan gøre dig kunsten efter :o)
Tak for sidst, det var hyggeligt!
Knus
Susanne, som sprecher flydende deutch und dutch :o)

Lin sagde ...

Hvor er den sej. Totalt lækker og I klæder hinanden flot.

Bebiane sagde ...

Den kjole er så flot, men jeg kan altså ikke med de ærmer og jeg har ikke evner til, at lave om på mønsteret. Din er jo perfekt til dig.