torsdag den 29. marts 2012

Plenty...

... of circles hedder mønsteret på Ravelry, på denne Cirkelsjal af Rasmilla, jeg elsker det flippede look der er ved alle disse cirkler, og når man hæfter ender sådan hele tiden (puuuuuudser glorie), så er den altså bare hyggeligt at lave.

Garnet lækkert (bomuld / uld blandingen går man vel aldrig fejl af?) og har også været flashed meget den forgangene vinter.



Faktaboks:
Mønster: Cirkelsjal / Plenty circles af Rasmilla
Pind: 4.0 mm
Garn: Geilsk bomuld / uld (den udgåede 2ply version)

7 kommentarer:

Mie sagde ...

Det er blevet smadderflot dit cirkelsjal - jeg havde helt glemt den opskrift, som jeg også har til at ligge i stakken - nu skal det på pindene - tak for at du mindede mig om det :-)

Kludemutter sagde ...

Et glad sjal til en glad pige ;)
Det ser dejligt ud.

Yt

Sylvia sagde ...

Hei Tineke
Et slikt sjal er bare deilig å tulle om halsen, og passer til hva det enn måtte være du har på, den dagen!
Ellers har jeg oppdatert meg bloggen din, og ser at du har strikket så masse flott det siste halve året. Riktig lekre plagg.
Ha en hyggelig påske.

Ulla Røjkjær sagde ...

Glorien skal pudses når det er på sin plads Tine.
Smuk cirkelsjal...

Uldbegavet sagde ...

Det er så flot det sjal og du ser vildt tjekket ud med det på, måske er der også lidt hippie over dig?

Marianne sagde ...

Hold nu kæft, hvor er du dejligt dullede op og Rasmilla styrer ikke kun fordi hendes pusher-butik ligger i min baghave, men hendes butik er noget af det dejligste der findes..

GrenDesign sagde ...

Den er fed! Skønt tørklæde og jeg er også ret glad for min med de mange vilde cirkler. Spekulerer på om jeg mon orker at lave en mere med cirkler i alverdens farver......hmmm....

Skal da ellers love for at du har fået fine sager på bloggen i disse dage. Og du ser fantastisk ud!!
Måske får jeg også hul på blogbylden i påsken - der er et par ting, der ikke har nået bloggen endnu.....