onsdag den 28. marts 2012

Rilleponcho...

... fik jeg også strikket i 2011, for nu var jeg faktisk ikke helt færdig med at prale af det år, strikkemæssigt :)

Nina har brugt den meget vinteren over, og så er der jo noget ved at strikke til hende, hun er bare sådan en taknemmelig aftager af hjemmestrik, som jeg nyder så længe det varer.




Ja, ikke  mere at sige om den, end at den er en bragende succes, ifølge Nina.

Faktaboks:
Mønster: Rilleponcho af Designclub.dk
Garn: Duo Merino garn, for øvrigt, så er garnmængden total ved siden af i mønsteret, jeg brugte kun ca. halvdelen af det nævnte (!)
Pind: 4.0 mm

6 kommentarer:

Ulla Røjkjær sagde ...

Der er vel ingen regel for hvor længe efter det strikkene er lavet, før det skal fremvises;0)))og når du kan fremvise så skønne ting, så fortsæt du bare;)

Kirsten Amstrup sagde ...

En poncho er et dejligt klædningsstykke, og rilleponchoen her er rigtig sød til datteren din.

Uldbegavet sagde ...

Det er en sød poncho og farven er så fin til hendes lyse hår.

Lin sagde ...

Sikke en dejlig poncho.Lækkert stribemønster og farve, men det bedste er det stolte udtryk på din datter (smil). Du er ret heldig at hun vil "aftage" hjemmestrik. Det vil mine desværre ikke suk.

Susanne sagde ...

Er du sikker på den ikke sku' have været strikket med dobbelt tråd ??

Den knapt så kække Susanne

Tineke sagde ...

Tak skal I have,en poncho er bare fin på en kold aften, jeg vil enlig også gerne selv have én, måske næste vinter :)

Og, Susanne, yes, den er strikket i dobbelt tråd, der havde jeg læste igennem, trods alt :) :)