mandag den 9. april 2012

75 gram...

... lækker lethed, og blødt som smør. Det sammenfatter dette projekt, som har været herligt at være i gang med, og næsten en skam, da jeg lukkede af for sidste maske. Mønsteret er uden udfordringer overhovedet, og garnet kræver det hellere ikke, da det bare skal have lov at være det, nemlig tæskelækker.

Jeg købte projektet på Fanø, til Strikkefestival i efteråret 2011, og derfor er en trøje med rigtig gode minder, og som jeg vil bære med glæde.


 :

Billedet her er lidt skørt, men sådan er det, ingen arme, ingen kage :) Jeg er lidt spændt på, om trøje vokser når den er blevet vasket, det vil vise sig.

Faktaboks:
Mønster: Flora af Charlotte Tøndering
Garn: ITO Sensai, mohair / silke blanding
Pind: 3,0 mm

5 kommentarer:

Bebiane sagde ...

Fed farve til modellen, den er så smart :-) Har du forlænget din lidt?

Helle : sagde ...

Det er en skøn farve til dig, og det som man kan se af trøjen er flot. I klær hinanden ;-)

Uldbegavet sagde ...

Fantastisk model og garnet ser vidunderligt ud.

monaelisabeth sagde ...

Sikke nogle flotte ting, du har strikket.
glæder mig til at følge din blog :o)
hilsen Mona

GrenDesign sagde ...

Den ser skøn ud - farven er helt forrygende!