søndag den 22. april 2012

En syblog?

Nej, det bliver denne afkrog næppe til, men ikke desto mindre købte jeg fredag eftermiddag 4 meter isoli i 2 farver, som er blevet transformeret til 2 jumpsuits.



De 2 banditter ville vældig gerne have sådan en "sparkedragt",  som de også kaldes herhjemme, og farverne var de også hurtige om at bestemme. Er der så mon nogen der ved, hvornår forældre må lyne dragterne heeelt oppe, fnis :).

Nu sidder jeg her med pænt ondt i ryggen af at spænde bag symaskinen, men har faktisk nydt at have gang i den igen. Skal liiiige se hvad jeg ellers har af stof, mon ik' lageret kan byde på lidt, bum bum.

10 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Nej hvor er de skønne, sig mig lige er der noget du ikke kan?

Githa sagde ...

Hvor er de lækre Tineke.
Ja, ungerne er selvfølgelig også :-))

Hvem er det der har lavet mønster på dem?
Der er også store ønsker om sådan nogle herhjemme, men moren nægter at betale hvad de koster ellers :-)

Tineke sagde ...

Tak, Uldbegavet, listen af ting jeg ikke kan er rigtig, rigtig lang :)

Githa, tak skal du have :), mønsteret er fra et Symagasin jeg havde lånt, dog er mønsteret tilpasset så det passede mine poder. Og syet et længere lynlås i.

Githa sagde ...

Øv - så er mine jo nok lidt for store til den :-)
De er pludselig gået hen og blevet voksne alle sammen, sådan lige uden jeg havde opdaget det ;-)

Kludemutter sagde ...

Så er de med på moden .)
Seje ser de ud.
Du må ind og se hvad der gemmer sig i skabet

Yt

Bebiane sagde ...

Friske farver og de er sikkert helt fantastiske at have på....meeen kønne det er de ikke :-) hvis I spørger mig *smil*

Tineke sagde ...

Ih jo, Yt, de er seje, synes de selv :)

Og jo, Bebiane, det er ikke just prime fashion, men ak, de synes de seje med dem på, og så går det vel over igen.

Ellen Kathrine sagde ...

De ser da skønne ud, lidt federe i farven end det grå isoli fra 80'erne.

GrenDesign sagde ...

Sejt! Og fede farver.
Min datter ejer også en i turkis - jeg svingede dog dankortet i en netbutik, da hendes brændende ønske dukkede op for en måneds tid siden. Hun eeeeelsker den....

Susan sagde ...

Hvor er de skønne - og børnene ser pragtfulde ud. (Og lynlåsen er da genial - men må nok kun bruges af forældre i særlige nødstilfælde)