fredag den 13. april 2012

Kim Hargreaves...

... holder jeg altid øje med, hun har udgivet en del smukke bøger efterhånden, og det lækre af hendes designs er efter min mening at de er tidløse, og jeg nyder at bladre igennem hendes bøger.

Nu kan vi smugkigge og se nogle af de nye mønstre her, bogen hedder Indigo, og ifølge Kim Hargreaves' hjemmeside skal den udkomme i starten af april, som gerne måtte være nu!

Modellerne er, så vidt jeg kan se, i en lidt anden stil, men stadigvæk superfin. Kan du også lide KH's designs?

5 kommentarer:

Kirsten Amstrup sagde ...

Jeg har strikket Kim Hargreaves siden 1980-erne og faldt fuldstændig for hendes enkle modeller første gang jeg så dem hos Rowan.
Jeg har lige fået at vide via mail til Kim Hargreaves, at de regner med Indigo er til salg den 25. april. Det kan jo kun gå for langsomt.
Også jeg sidder tit og bladrer i en stak KH bøger - det er altid skønt og ret fristende.
For mig at se minder hun i stil faktisk lidt om Helga Isagers designs - eller skulle man sige det var omvendt - KH har jo været på banen rigtig længe.
Tak for linket til den blog der viser nogle af de nye designs.

Lisbeth sagde ...

Jeg er også vild med hendes designs, og kan da allerede nu se, at der er en must-have i blandt de nye modeller.

GrenDesign sagde ...

I lååååvvvvv KH design!
Og den nye bog skal da helt bestemt ind i samlingen (har dem alle....hehe) og de bladres flittigt :-)
Jeg har også gået og holdt lidt øje, for det plejer at være ved denne tid hendes sommerkollektion kommer - tak for linket :-)

Lea sagde ...

Jeg har endnu til gode at strikke KH´s flotte modeller, men jeg må bestemt snart have købt nogle af hendes bøger.

Ser jo den ene smukke KH-model efter den anden her i blogland - dejligt med inspiration!

Uldbegavet sagde ...

Jeg er pjattet med KH's modeller og har faktisk også en gang fået sendt garn fra england til et par af hendes skønne cardigans.
Denne bog er et musthave kan jeg se. Den glæder jeg mig til at få købt.