onsdag den 9. maj 2012

No. 8

Har jeg strikket, dog ikke 8 gange, vel?

Har lige udgivet en fjolle indlæg, men spøg til side, nr. 8 fra Geilsk (en af modellerne som Bente har overtaget fra Vianstrik) er færdig. 



Jeg valgte den smukkeste lavendelfarvede bomuld / uld til kjolen, og den har været skøn at strikke. 

Men, og der er en men, den er for stor :(, jeg plejer normal at holde mig til S indenfor det Geilske design univers, men strikkede en M denne her gang, og den er jo for stuuur. 



Pyt, det tager heldigvis ikke lang tid at pille op, så strikker jeg den bare lige engang til :)



Faktaboks:
Mønster: No. 8
Garn: bomuld / uld
Pind: 3.0 mm

4 kommentarer:

Susanne sagde ...

Dejlig som altid :o) Var lige ved at få hjertestop over dit løb i lørdags.... søgte på dit navn og så stod der: 1. Tineke.... "Hold da fest" nåede jeg at tænke inden det gik op for mig at det var 1. på søgningen og IKKE på den ½ marathon :o)Men tillykke - godt gået efter en fest.
Knus
Susanne

Strikkeglæde sagde ...

Flot kjole, flot farve - den har jeg også på min to do-liste.

Kirsten Amstrup sagde ...

Den er super-super-sød, den model. Og er den nu også for stor? Men selvfølgelig, hvis du har mod på en til, men jeg synes faktisk den er flot på dig. Jeg vidste ikke, den kunne fås hos Geil, det må jeg kigge nærmere på.

Tine sagde ...

Hvor er den blevet flot!
Jeg købte garn og opskrift til den i søndags i Saltum.
Glæder mig til at komme igang med den.
Prøvede den og syntes M virkede som om den ville passe mig, men måske jeg tager fejl?