tirsdag den 27. november 2012

Lille Livstykketrøje

Endelig, nu skulle det være, Lille Livstykketrøje er en model som jeg har savlet over i mange år, synes at kombination af rib og riller er genial, og at den så ovenikøbet var sjovt at strikke, gjorde jo ikke glæden mindre.

Igen strik til min datter, hmmm, nu når jeg kigger tilbage på strikkeåret 2012, og det er vel ved at være den tid snart, så er der godt nok meget strik til Nina, men hvor er det skønt. Hun er nu engang den glade aftager af hjemmestrik, og bruger det!

Samtidig med, var jeg en del af en KAL i Dutch Knitters på Ravelry, hvor jeg storhygger mig (og plejer lidt af min hjemve), og KAL'en var krydret med gevinster når vi ramte 1. november. Og søreme, om jeg ikke vandt 2 kataloger af Bergère de France med nogle fine modeller i.





Faktaboks:
Mønster: Lille Livstykketrøje fra Geilsk (behøver ikke linke vel, I kender jo vejen :))
Pind: 3.0 mm
Garn: Geilsk bomuld / uld i en smækker grå
Hot / not: burnin' hot :) vil også selv have én, måske i en mørk blomme farvet, eller en frisk gul, eller rød, eller.....uha

3 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Den er rigtig sød til hende Tineke, det er altså en god model både til små og store.
Det er klart du strikker meget til hende, når hun nu er en glad aftager. Der kommer som regel en dag, hvor børn overhovedet ikke gider hjemmestrik (det synes jeg gerne sker i teenageårene), og så vender de tilbage efter mere strik, når de bliver ældre og især når de får børn.

Susan sagde ...

Dejligt at have en glad aftager af hjemmestrik. Jeg har kigget længe på livstykket, til både store og små. Så måske engang..

Lin sagde ...

Hvor er du heldig at hun vil gaa i hjemmestrik, og hun er heldig at hun har en strikkemor. Skoen kombination hihi.
Og herlig model som klaeder hende meget flot.