torsdag den 20. december 2012

Kriminel?

Nej! Mønsteret er garanteret af ældre dato, opreklameret af en hvis tv-serie etc etc. Jeg har ikke set nogen af afsnittene, så det siger ikke mig noget. Det var et indlæg hos en anden strikker, som havde et billede af trøjen, som fik mig til at gispe efter vejret, fare på den "digitale hylde" hos Noda.fo, og bestille mønsteret.

Hurtigt gik det, mønsteret bliver mailet, fare ud i fjernlageret efter garn, oooooog sæt i gang :)

Trøjen er skøn med skøn på, og bæres dejligt. Den skulle dog lige have en ekstra hæklerunde for den blev sådan lige spændende nok ved med at vælte ned af skuldrene.




Mønster: Piletrøje fra Noda
Pind: 6.0 mm
Garn: bomuld / uld fra Garnudsalg.dk i farverne Appelsinskræl & Kit, begge i dobbeltråd
& bomuld / uld Chunky fra Garnudsalg.dk i farven Black.
Hot / not: burnin' baby :) :)


15 kommentarer:

Momsestrik sagde ...

Hold fest, hvor er den flot. Det var jo lige den jeg efterlyste for laaaang tid siden, men aldrig fik gjort mere ved.
Måske det er næste projekt ;O))
Kh. Majbrit

Uldbegavet sagde ...

Gisp Tineke, hvor er den flot og du er flot i den. Sikke en figur du har.
Farverne er fine. Trøjen er perfekt. En af de flotteste jeg har set i blogland.

Ulla Røjkjær sagde ...

Du ser skøn ud.. Kan godt forstå den er burning ;))

Strikkeglæde sagde ...

Farverne er flotte og den klæder dig fantastisk - flot figur du har!

Anonym sagde ...

Wauw, hvor er den flot. Der er bestemt garn på mit fjernlager til sådan en trøje, men hvordan pokker får man fat i opskriften uden at skulle købe garn også? Jeg var inde på hjemmesiden, men kunne ikke finde ud af det. Skal man være tilmeldt nyhedsbrevet.
Hilsen Liselotte

Kludemutter sagde ...

Du ser skide godt ud i den lækre bluse.
Skønne farver du har sat sammen.

Yt.

Tineke sagde ...

Tak skal I have! Liselotte, du kan sagtens købe opskriften.

Via linket her: http://www.noda-handil.fo/product.asp?product=439
Se under "Mængde", hvor du kan vælge "Opskrift uden garn".
I første omgang kommer der porto på, som sælgeren ikke opkræver, men blot mailer dig opskriften.

Rigtig god fornøjelse!

Ann sagde ...

Flot, flot, flot!
Og, hvor du bær den flot!
Perfekte striber!

Anonym sagde ...

Det er da lige blsen til dig...flot ser du ud

Angelikas quilts and knits sagde ...

nøj hvor den klæder dig godt :-)
kh
Angelika

Lisbeth sagde ...

Wauw siger jeg bare. Den er bare vildt flot. Den kommer straks på to-do listen.

monaelisabeth sagde ...

Hold da op en smuk trøje !
hilsen Mona

Dorthe ◕‿◕ sagde ...

Hvor er den bare flot, og klæder dig super godt.
Jeg ved ikke engang hvilke tv serie du hentyder til ;)
Hav det rigtig godt.
Knus fra
Dorthe ❤

Strikkefuglen sagde ...

Hot siger jeg bare :-) i klæder hinanden rigtig godt .

Pernille sagde ...

Super flotte modeller:-)