mandag den 1. juli 2013

Noget om at læse blogs...

... så har jeg lige flyttet blogs fra en reader til en anden. Bare fordi jeg kan, og fordi jeg ikke kan andet. Min ryg varslede i lørdags at den ikke ville noget. Det har så været betingelserne indtil nu, hold fast hvor er det træls!

Nå, men blog læsning er sådan en hyggelig ting, og en fast bestanddel af min hverdag. At skrive her på min egen blog er straks en anden ting, jeg når det ikke rigtigt, eller på en anden måde, det prioriteres ned i forhold til så mange andre ting. Sådan er det. Der strikkes fortsat en hel del, og til stor glæde!

Så de sidste 2 dage har jeg bl.a. brugt tid på at eksportere min meget lange blogliste, først til Feedly, og nu til Bloglovin. Og jeg tænker at det bliver Bloglovin som jeg kommer til at bruge, fordi jeg synes den er mest overskuelig.

Og, fordi man lærer så længe man lever, via Bloglovin skal man "claime" sin egen blog, på mundret dansk. Og for at kunne gøre det, skal man indsætte følgende link. Det gør jeg så, selv om jeg synes det er en slet skjult reklame for netop denne bloglæser, og jeg synes at dem som vil læse med i de sporadiske indlæg jeg kommer med, selv skal have lov at vælge, bum. Men her er linket så, og s vil jeg suse ind og claime min blog, bare fordi jeg kan :)

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer: